lunes, 13 de abril de 2020

TRAVELS

HONOLULU

M'agradaria anar a Honolulu perquè m'agraden molt els balls i cultura d'allà. Està situat a la costa sud de l'illa d'Oahu. És la capital de Hawaii i la porta d'entrada a aquest arxipèlag nord-americà.
Aniria del 8-10 d'Abril.
Els dies en avió no els incloc------- (1 dia i 13 hores de viatge)

DIA: 8
Quan hi arribés a l'aeroport de Honolulu, esperaría al meu xofer personal que conegués la ciutat i fos més fàcil transportar-se. 
Un cop m'hagués deixat a l'Hotel Aqua Ohia Waikiki, situat al centre, deixaria les maletes i hem prepararia per visitar la platja més propera.
Menjaria en el primer restaurant que trobes econòmic i en bones condicions a la platja.
Després faria snorkel
 tota la tarda a la bahia de Hanauma per 26,63 euros. 
Un cop acabés l'activitat aniria a dinar a un restaurant delcentre.
A la nit hi aniria a alguna discoteca propera per passar la nit.

DIA: 9
A l'endemà al matí fariem una caminada guiada fins a una cascada de Honolulu i per la narulasea.
Després de dinar faríem una classe de hula a Kuhio Beach Hula.
Per finalitzar el dia passaríem tota la nit veient espetacles, balls ... al Rock-A-Hula.
DIA: 10.
Em llevaria molt d'hora per fer-ne un recorregut en helicòpter per l'Illa.
Abans de dinar hi aniriem de compres al centre comercial Ala Moana Center.
Per finalitzar menjaríem a l'hotel i faríem les maletes per agafar l'avió de tornada.





No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESCRITORS

ERIKA LEONARD MITCHELL Erika Mitchell was born on 7 March 1963 in Willesden, Middlesex to a Chilean mother and a Scottish father who was ...