jueves, 26 de marzo de 2020

COVID-19

2-  Jo pels matins no faig res perquè estic dormint fins l'hora de dinar.

Quan estic menjant poso una pel·lícula.
Després dedico el temps necessari per fer els deures, i sobre les 18.00 o de vegades 19:00 hores de la tarda, fem sessions de zumba, pilates, cardio .. tota la meva família,. De vegades juguem al just dance.
 A vegades la meva mare i jo fem alguns que altres tik toks, perquè és igual de pava que jo i li agrada fer el ximple, també faig amb el meu germà quan el convenço.

Per sopar em poso a veure la meva sèrie de cròniques vampíriques i després de sopar veig una pel·lícula amb els meus pares.

Quan acaba la pel·lícula, em vaig a una aplicació de videotrucades aleatòries amb gent que no conec i amics meus i la veritat és molt divertit.

Per últim estic diverses hores en trucada amb 3 amics meus, i amb un altre amic.
També jugo al fortnite amb amigues meves, i amics meus a la tarda i nit.

Altres opcions són pintar-me i provar coses noves de maquillatge.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

ESCRITORS

ERIKA LEONARD MITCHELL Erika Mitchell was born on 7 March 1963 in Willesden, Middlesex to a Chilean mother and a Scottish father who was ...