domingo, 6 de octubre de 2019

EL MEU CAP DE SETMANA!!!


Hola bon dia,soc l'Anais i soc la creadrora d'aquest blog i avui os parlare sobre la programació d'aquest cap de setamana.

Per començar el DIVENDRES, quan acabi l'institut i menji, fare una bona migdiada per agafar forçes per la tarda. Després de la migdiada, arreglar-me i vestir-me,agafare el regal d'una amiga meva que sera el seu aniversari i l'anire a visitar a casa seva i ho estarem festegegant totala tarda-nit amb els amics.



↑JO I LA CUMPLEANYERA ALEJANDRA

Continuem amb el DISSABTE, hi estare tot el matí dormint perque soc una dormilona i m'encanta, i hem llevare tard. Per la tarda hi aniré sobre les 4 al Gran Vía de compres amb les meves amigues, que ja tocaba gastar una mica, je je je.
Després del centre comercial,les meves amigues, Dakota y Naiara, es vindran a la meva a casa a dinar, i acontinuació d'això, hi anirem com 40 persones al parc de la Muntaneya a celebrar l'aniversari dels dos amics.

Per finalitzar, el DIUMENGE, hem tornare a llevar tard, per descasar de la nit anterior. Després de dinar hi faré els deures i acontinuació de fer-los, hem dutxare, m'arrgelare i sortire amb els meus amics una estona.
I aquest seria el meu cap de setmana, una mica desprogramat i soptós,però qui sap si sortirà així.

Adeu i molts shuggar petons💗💗

1 comentario:

ESCRITORS

ERIKA LEONARD MITCHELL Erika Mitchell was born on 7 March 1963 in Willesden, Middlesex to a Chilean mother and a Scottish father who was ...