domingo, 6 de octubre de 2019

CONEIX ELS MEUS GUSTOS I PASSIONS!!


Hola un altre cop, ara perquè hem conegueu una mica més us parlaré sobre esl meus gustos, passions, aficions...

Lo que més m'agrada és sortir i fer coses amb els meus amics, com anar a centres comercials, festejegar, anar al cinema o passar les tardes donant voltes per SB. M'agrada molt perquè amb ells hem diverteixo molt i sempre estan amb mi en els bons i dolents moments de la meva vida, aconsejant-me i donant-me amor. També m'agrada estar amb la família, es clar, perquè ells m'ho donen tot i no se que faria ells.

Una de les mes passions i aficions és veure pel·licules, m'encanta veure pel·licules, sobre tot de les de risa i d'intriga, o també de exorcismes. Encara que una de les meves pel·licules favorites és "La Saga de Crepúsculo",m'he vist les 5 pel·licules 5 cops cada una o més. I el meu personatge favorit és el Jacob, és tan guapo i esta molt musculat, a part de que és un home llop a la Saga, que això m'agrada més.



←JACOB🎔🎔


Una de les coses que també m'agrada molt i és afició, es escoltar música. M'agrada molt el trap i el reggeaton. El meu cantant favorit es el Kaydy Kain, ell fa una mica de trap i avegades barrejat amb una base de reaggeton.
KAYDY CAIN↓↓💚💚



12 comentarios:

  1. Anais quiero que sepas que tu vlog es super ineterasente y que llevas una vida muy emocionante y que tenemos que quedar para echarnos un cafe

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Opino lo mateix , algun dia d'aquests anem al 365 a comprar unes pastes i les pagues tu, guapo.

      Eliminar
  2. M'agradat molt, ets una persona curiosa

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Tu si que ets curiosa, que tens més elasticitat que una goma.

      Eliminar
  3. Creo que compartimos muchas aficiones, tendriamos que hablar un dia de KAYDI CAIN

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Aparte de compartir el color de pelo, compartimos más cosas he rubia,ya me estas dando el wats del kaydy y vamos al cine con el.

      Eliminar
  4. me parece super bonito que pongas a tus realsg, porque yo estoy hay. sigue asi informando con esa naturalidad, aloyu

    ResponderEliminar
  5. buaa me gusta mucho tu blog chica y me gsuta salir en tus fotos aver si quedamos i nos vemos una peli de 50 sombras

    ResponderEliminar

ESCRITORS

ERIKA LEONARD MITCHELL Erika Mitchell was born on 7 March 1963 in Willesden, Middlesex to a Chilean mother and a Scottish father who was ...