jueves, 16 de enero de 2020

TRADICONS NADALENQUES



El dia 24 de Desembre anem a sopar a casa de la meva àvia amb els meus tiets. Sempre anem una mica abans per ajudar a l'àvia a posar la taula. El menjar d'aquella nit es especial , on tot esta boníssim. Després de menjar veiem alguna pel·lícula fisn que arriben les 12 on arriba el Pare Noel i obrim els regals. Per últim sempre ens posem tots junts a cantar nadales i a jugar a jocs de taula.



El 26 de Desembre anem a casa de l'altre àvia a dinar amb la família del meu pare, però aquest any com la meva tieta s'ha comprat una casa, hem anat alllà. La taula de menjar es bastant gran ja que som bastants cosins/es. Després de menjar ens posem a ballar hi ha escoltar música com bojos. Tots ens posem a fer moltes pajasades. Sobre les 16:00 de la tarde fem l'amic invisble entre noslatres i obrim i gaudim dels reglas. Com aquest any tenim cosines d'1 any ens vam posar a jugar amb elles tota la tarde.


FIESTUQUI!!!

En la nit de cap d'any,el 31, venen els meus avis a sopar a casa. Ens posem tots molt elegants i brillants. Jo sempre ajudo a la meva mare a posar la taula. Després de dinar ens posem a veure una pel·lícula fins que arriben les 12:00 i fem les uves. Quan han passat les 12:00 fem una sessió de fotos amb gafes brillants, gorros... i posem música per acompanyar. Per últim vaig sortir una mica per la nit amb les meves amigues. 

El dia 5 abans de reis, sempre vaig amb les meves amigues a veure l'espectacle de la Muntanyeta de les 17:00. Quan acaba anem a la Plaça Catalunya a agafar lloc per veure la cabalcada. Després de veure-la anem a sopar amb uns amics al Pizza World.


El dia de 6, dia de Reis, obrim els reglasquel matí, i anem tota la família a dinar a la Pizzeria Carlos.

2 comentarios:

ESCRITORS

ERIKA LEONARD MITCHELL Erika Mitchell was born on 7 March 1963 in Willesden, Middlesex to a Chilean mother and a Scottish father who was ...